Hej !

Jag har valt att omstarta denna blogg för att jag helt enkelt saknat alla våra olika teman och tävlingar.
Valle val är ju en bok jag hoppas bli klar med snart och därför kommer första temat helt enkelt att handla om något djur i som är med i den boken.....val, sill, bläckfisk, manet eller tvättsvamp. Välj och vraka (manet har vi ju redan avhandlat tidigare men det skadar inte med mer fakta om dom varelserna...brr...


Nu ska jag till ikea och köpa en säng med viss sorg...kommer sakna min madrass..men man får lätt en stämpel av att vara alltför bohemisk om man inte ens äger en säng.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Den siste bohemen gör dig inte av med älg och uggle väskan bara! hehe

2012-01-12 @ 18:29:20
Postat av: Anonym

:D min uggleväska kommer aldrig försvinna...däremot är älgväskan sedan länge borta....:(

2012-01-12 @ 19:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0